reklama

Ateisti čakajú od kresťanov že...

V poslednej dobe sa zamýšlam nad tým, čo vlastne očakávajú ateisti od kresťanov. Totiž z reakcií čo čítam a počujem naokolo mi vyplýva, že kresťania by mali byť jedine milí, submisívni, tolerantní a teda milovať všetkých a všetko a prispôsobovať sa až po zodraté lakte!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (244)

Mali by sa prispôsobiť natolko, aby im nevadilo, že niekto chce ich deti sexuálne vzdelávať už od 4 rokov – teda od škôlky a to spôsobom, že masturbovať je vlastne velmi užitočné a potrebné, že homosexualita je v poriadku a že sme sa nenarodili ako muž, alebo ako žena, ale že si to môžeme dodatočne vybrať. Práve to teraz pretláča istá pani v EU parlamente. Tiež by sme mali pokorne sklopiť uši a prijať fakt, že sa Európskou úniou šíri finta ako že deti patria oficiálne štátu a nie svojim rodičom a teda štát má právo o ních rozhodovať a nie rodičia! (Ale ten istý štát zároveň žiada, aby rodičia plnili svoju „povinnosť“ vychovávať ich štátne deti!!) Dobrá konina čo?! Tak povinnosť máme, ale právo už nie??! Zatial to na SK nie je, ale dokedy??? Máme sa ako kresťania cítiť ako fanantici a ako zblbnutí lebo sa obávame toho, čo sa už dávno deje v iných krajinách a sme ochotní sa z toho poučiť – na rozdiel od tých, čo tvrdia, že myslia racionálne a že šírenie homofóbie a nejakej propagandy považujú za primitívnosť. Nedávno som zachytila ako sa v Austrálii pani ministerka oficiálne na velkom zhromaždení ospravedlňovala rodinám, ktoré boli takto zdecimované a rozprášené a hovorila aj čosi o tom, že desiatky rokov si v tejto krajine týmto spôsobom systematicky ničili vlastný národ!! Oni sú už tam, my ešte len na začiatku a napriek tomu nás idú nazývať fanatikmi a zblbnutými keď sa presne toho istého obávame. Že by slovač bola menej skorumpovaná než v Austrálii, alebo UK alebo Nórsku a tak teda nie je šanca že by sa to tu stalo rovnako?? Naozaj tomu veríte???!! Nie som katolíčka, ale keď biskupi napísali pastiersky list spôsobom, akým ho napísali, ozvalo sa zopár ludí že aká to drzosť! Zato ja som si povedala – konečne! A čo čakali?? Že kôli istej menšine budú prepisovať Bibliu, alebo hlásať presný opak v kostoloch??! Viem, majú aj oni v tejto oblasti riadne za ušami, ale v tomto prípade sa postavili na stranu pravdy a to ich ctí! Keď pápež František nedávno vyhlásil výrok o homosexuáloch, že kto je on, aby ich súdil... toto som si už aj ja, ako kresťan ne katolík povedala, že tak toto je už ozaj silná káva!! Netvrdím, že ich má súdiť, ale mal by ako „predstaviteľ Boha na zemi“ hriech nazvať pravým menom! A nie v záujme pokoja a v predstieranej láske a prijatí povedať, že je to v poriadku. Biblia o tom hovorí ale že úplne jasne!! Kto chce, velmi lahko to tam nájde. Ateisti ale chcú nájsť iba ten text, kde máme milovať svojho blížneho! Som za! Milovať bížneho ano máme, ale nie milovať hriech! Keď je to tam raz napísané tak jasne, tak potom čo očakávajú od kresťanov iný postoj?? Toto vážne nechápem!! To je ako keby sme my kresťania od nich čakali, že hoci sú ateisti a neveria v Boha, neveria v život po smrti, budú napriek tomu žiť tak, aby sa dostali po smrti do neba... No nebudú a nič ich k tomu nedonúti. Ani falošný súcit s kresťanmi, ani nejaká tolerancia a predstieraná chápavosť!! Proste budú nahlas točiť dookola to, že žijú pre prítomnosť a neskutočne ich bude urážať, ak my kresťania budeme od nich očakávať niečo iné!! Tak prečo oni čakajú od kresťanov aby robili presne to isté, len v opačnom garde??!!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ak je niekto úprimne veriaci, väčšinou to ateisti považujú za fanatizmus... ale veď práve to je ten rozdiel medzi nami!! Fanatizmus=bez zváženia, rozmýšlania, bezhlavo ísť za vodcom, úprimnosť=vedieť prečo za ním idem a aj čo tým sledujem a chcem dosiahnúť... vidíte hádam ten rozdiel! Ak som teda úprine veriaci človek, tak sa spolieham v prvom rade na to, čo som skúmala, „prežula“, pochopila z toho, čo mi hovorí Boh a nie na naučené dogmy, formulácie a to, čo mi niekto prikáže že mám veriť. Dôverujem a verím viac tomu, ktorý ma stvoril, než jeho stvoreniu a On nám dal velmi velax jasný odkaz v Biblii. Nech to znie akokolvek pre ateistov naivne. Tak isto by som mohla povedať aj ja, že všetci tí učenci ktorým veria oni znejú mne celkom dosť naivne...!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tak, ako ja neočakávam od niekoho, kto sa vedome rozhodol, že bude ateistom aby mal reakcie toho, kto nasleduje Krista, tak nech láskavo on neočakáva odo mňa, že budem mať reakcie a názory také, ako by som Boha popierala!! A teda BTW Boh nikde nikdy nepovedal, že so všetkým mám slepo súhlasiť a predstierať, že každého milujem. Mám milovať svojho blížneho, ale pritom nenávidieť hriech! Kto nechápe čo to znamená, tak nech miesto vykrikovania akí by kresťania mali byť študuje a skúma, čo to vlastne obnáša!!

Miroslava Vašinová

Miroslava Vašinová

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som človek, čo má vlastnú hlavu a používa ju (teda tvrdohlavá podla niektorých), vlastný názor, ale rada rozmýšlam aj nad názormi iných. No a čo je najdôležitejšie pre mňa - Boh je pre mňa najvyššou autoritou - nie fanaticky, ale úprimne! Dostala som milosť od najvyššieho, hoci som si to nijako nezaslúžila! Napriek tomu ju beriem a som za ňu veľmi vďačná!:o) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu