reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Miroslava Vašinová

Miroslava Vašinová

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som človek, čo má vlastnú hlavu a používa ju (teda tvrdohlavá podla niektorých), vlastný názor, ale rada rozmýšlam aj nad názormi iných. No a čo je najdôležitejšie pre mňa - Boh je pre mňa najvyššou autoritou - nie fanaticky, ale úprimne! Dostala som milosť od najvyššieho, hoci som si to nijako nezaslúžila! Napriek tomu ju beriem a som za ňu veľmi vďačná!:o) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Ateisti čakajú od kresťanov že...

Miroslava Vašinová

Ateisti čakajú od kresťanov že...

V poslednej dobe sa zamýšlam nad tým, čo vlastne očakávajú ateisti od kresťanov. Totiž z reakcií čo čítam a počujem naokolo mi vyplýva, že kresťania by mali byť jedine milí, submisívni, tolerantní a teda milovať všetkých a všetko a prispôsobovať sa až po zodraté lakte!

  • 8. dec 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 915x
  • 244
Sme národ cynikov a zbabelcov zároveň??

Miroslava Vašinová

Sme národ cynikov a zbabelcov zároveň??

Už dlhšiu dobu ma vytáča postoj a správanie poniektorých mojich známych... Ak sa niečo nedotýka bytostne ich samých alebo ich najbližšej rodiny, nie sú ani len ochotní pripustiť, že by sa také veci mohli naozaj diať a považujú to za výmysel chorej mysle!

  • 26. okt 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 578x
  • 2
Dobre vychovať syna nie je vôbec hračka!

Miroslava Vašinová

Dobre vychovať syna nie je vôbec hračka!

Stala sa mi taká vec, ktorú som už vôbec neočakávala že nastane! Narodil sa mi syn... Hoci som celé tehotenstvo bola presvedčená, že to bude dievča, je to syn! Bolo treba zmieriť sa s tým a prijať to, čo prišlo – nie zlé, len neočakávané! Čím ďalej, tým viac som presvedčená, že to nebude hračka, práve naopak!

  • 1. sep 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 288x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu